14 Mart 2012

Cupcake ATM!!!!

09 Mart 2012

Kolay & Hafif bir Salata

Bu salatayı dün yaptım, ama tarifi ne zamandır bilgisayarda bir notepad de diğer nereden alındığı bilinmeyen ve hiç denenmemiş tariflerle birlikte duruyordu. Ana yemeğin yanına bir şey yoktu, ve biz şu aralar Dukan ekseninden çok çıktığımız için sağlıklı, hafif ve değişik birşeyler yeme arayışındaydık. Sonuç olarak, tekrar tekrar yapacağım bir salata oldu.

1 konserve kırmızı barbunya (red kidney bean aslı ama türkçe'de adı ne oluyor bilmiyorum)
1 konserve doğranmış mantar
1 konserveden biraz az mısır
3-4 adet ince doğranmış taze soğan
Zeytinyağı, limon, tuz

Ne yazık ki yemeden resmini çekmek aklıma gelmedi, artmış salatayı da göstermek istemem ;)

04 Mart 2012

Gotye - Somebody That I Used to Know

02 Mart 2012

Son filmler








Son izlediklerim bunlar, tavsiye edecek olsam öncelikle "the Help" sonra "the Descendants" derim. Drive ve özellikle Beginners benim için zaman kaybıydı. Moneyball, sporla ilgili olduğu için erkek filmi gibi gözükse de sıkıcı ya da kötü değil.

03 Şubat 2012

Dünyanın En Güzel 20 Kitapçısı

Kitapçıların da bir tasarımı, farklı bir havası olmalı. Biliyorum amaç kitap almak, yeni kitaplar keşfetmek bazen sadece onların arasında dolanmak...Ama yine de tasarım her yerde fark yaratır.


                                                   Plural Bookshop - Bratislava, Slovakya




Livraria Lello, Porto, Portekiz




Cook & Book, Brüksel, Belçika



Librería El Ateneo Grand Splendid, Buenos Aires, Arjantin

 


Poplar Kid`s Republic, Beijing, Çin



Shakespeare & Company, Paris, Fransa


Bunlar benim beğendiklerim, listenin geri kalanı burada.


25 Ocak 2012

Japon Bahçesi






Kaynak: Pinterest

24 Ocak 2012

Çocuk Odası








Oda sahibinin yerinde olmak isterdim...


Kaynak: boligpluss.no

20 Ocak 2012

Meyve



Daha fazla meyve yemek için herhalde bunu buzdolabına falan asmam gerek!

Kaynak: Pinterest

18 Ocak 2012

Dave @ Thailand...Who the hell is Dave?


Malta' daki sosyo - ekonomik durumdan bahsetmek istiyorum biraz. Her ülke gibi burada da her tabakadan insan var ama aradaki sınırlar bizdeki kadar kalın değil. Bir kere herkesin evi var, araba zaten allahın emri - nüfus kadar araba olduğu söyleniyor. Ev konusunda bir arkadaşım, kirada oturacak kadar zengin değilim demişti de ben ve bir İsveçli arkadaşım bakakalmıştık. Burada tam zamanlı işe başlayan çoğu genç mortgage ile ev sahibi oluyor. Diğer sosyal konulara gelirsek, bunlardan biri tatil. Çalıştığım şirketi temizleyen bayanlardan biri balayında cruise ile Akdeniz seyahati yaptı. Para biriktirdiklerinde muhakkak yurtdışı tatili yapar Maltalılar.

Neyse konuya gelirsek yukarıdaki foto evimize yakın bir dükkanın duvarında asılıydı. Dükkanı tam tanımlayamıyorum, kırtasiye malzemeleri de var, ufak dekoratif eşyalarda, temizlik malzemeleri de var oyuncak da. Kısaca bu arkadaş, kışı Malta' da geçirmek yerine bir süreliğine Tayland'a uçuyor ve müşterilerine de böyle bir not bırakıyor.

Not: Dave' in Güney Tayland'da plajları gezerken giyeceği sevgili terliklerine kavuşması için beklenen gün geldi. Siz de bu arada soğuk Ocak ayını atlatmak için atkılarınız ve termal çoraplarınıza sarılın.

Bu arada bu Ocak gerçekten soğuk geçiyor. Dave bizi Tayland' a götür!!!

13 Ocak 2012

Zaman


Ne kadar çabalasam, ne kadar uğraşsam da evden zamanında çıkamıyorum. Üniversite yıllarında, sabahları arkadaşlarla Kadıköy iskelesinde buluşur, birlikte okula giderdik. Artık o kadar geç kalmama dayanamamışlar ki, bana erken saat veriyorlardı nasıl olsa geç kalıyorum diye :)

Şimdi de çocuklu olduğum için çıkamıyorum, sonuçta iki kişilik bir hazırlık yapıyorum. 

O nedenle, ben ve benim gibilere gelsin bu saat :)

Kaynak: Pinterest

12 Ocak 2012

Kış Uykusu



Valla yazmayacaktım, ne yalan söyleyeyim. Içimde pek bir şey gelmiyor şu aralar... Kış modu on! Tembellik bu bünyeye yabancı değil, geldi mi zor gidiyor :=)

Ama ufak bir kıvılcım çaktı az önce...ufak şeyler nasıl değiştiriyor insanın ruh halini...



Kaynak: Pinterest, Alaska in Pictures

03 Ocak 2012

Mutlu seneler!






Kaynak: 9gag