17 Temmuz 2007

Son Keşfim: Pinhani

Uzun zamandır böyle güzel Türkçe müzik dinlememiştim. Eğer sizinde haberiniz yoksa bir an evvel, bir yerlerden dinlemeye çalışın. Grup, aslında iki kuzenden oluşuyor. Ancak albüm için, arkalarına Akın Eldes ve Cem Akman' ı da alıp harika bir eser çıkarmışlar (İnandığın Masallar). Müzikler çok güzel, saf, dinlendirici, vokal harika. Albüm 2006' da çıkmış, şu aralar 2. albümü hazırlıyorlarmış.
Bu arada bir yerlerden dinleyin demem saçma oldu, zaten kendi siteleri var ve site üzerinden müziklerini dinleme imkanı da var :). http://www.pinhani.com/ . Hatta şarkılarından biri, zapping yaparken duymuş olabilirsiniz diye söylüyorum, "Kavak Yelleri" adlı dizinin reklamlarında kullanılıyordu. Diğer şarkılarının da dizide kullanıldığını duydum. Favori şarkılarımı belirtmeden edemeyeceğim; Hele bi gel, Ben nasıl büyük adam olucam, Yıldızlar, Unutuldular, Beni al...

2 yorum:

hindiba dedi ki...

Pinhani'yi ben de çok severim :)

Melike dedi ki...

türk müziğinin giderek birbirine benzediği bir dönemde bence ayrık otu gibiler, ve çok güzeller :)