10 Şubat 2009

Yüzük mevzusu



Geçen Cumartesi, yıllardan beri ilk kez kendime bir yüzük aldım, alyans bile takmayan bir insan için bu büyük bir adım :). Her neyse, yüzüğü Oasis adında bir İngiliz giyim firmasının mağazasında buldum, çok hoşuma gitti ve aldım. Eve gelip internette dolanırken, ne zamandır girmek istediğim Etsy.com' u inceleyeyim dedim bir de ne göreyim, nerden baksan 1 saat önce 13 euro' ya aldığım yüzüğün aynısı etsy' de de satılıyor hem de 225$' a. Demek ki sadece büyük dizaynırların çanta ve ayakkabıları değil, bağımsız çalışan sanatçıların eserleri bile taklit ediliyor. İşte aldığım yüzüğün etsy' deki benzeri, benim fotoğraf makinem hala bozuk olduğundan benimkini çekemiyorum. Benimkinin halka kısmı zigzag şeklinde değil, düz. Yüzüğün detayları için tıklayın.

Hiç yorum yok: