09 Eylül 2011

Dukan`a devam



Bugün 5. gün ve sabah tartı 1.9 kilo kaybettiğimi gösterdi. Hafta başından beri iki gün sırf protein (atak evresi), Çarşamba’ dan itibaren de seyir evresine (cruise) girdim. Yani bir gün sadece protein, ertesi gün protein+sebze şeklinde besleniyorum. Diyetin tek tahılı yulaf kepeği. Bunu ister sütünüze, yoğurdunuza karıştırıp yiyin, ister un yerine kullanıp muffin, krep vs yapın. Ben bazen muffin bazen de krep yapıp sabahları ekmek yerine tüketiyorum. Bu arada bol bol su içiyorum, kahve ve diyet içeceklere de izin var.



Diyetin şu an ki tek meyvesi goji berry. Seyir evresi web sitesine göre bu şekilde 29 gün devam edecek. Sonra güçlendirme evresine (consolidation) geçeceğim, o biraz daha rahat olacak herhalde, çünkü işin içine meyve ve ekmek de girecek.

Hiç yorum yok: