20 Eylül 2011

I Love Diet :P



Dukan diyetim halen devam ediyor, 59.9'u da gördüm. Bugünleri de görecekmişim :) En son haziran başında giydiğim ve üstüme tam oturan bir pantolonumun artık bol geldiğini görmek de güzel oldu sabah sabah :)

Bu arada Güçlendirme evresine geçtik Pazar günü. Benim daha 2 haftam, eşimin de 1 ayı vardı seyir evresinde, ama protein olayı ağır geldi ikimize de, devam etseydim yarışı vejeteryan olarak bitirebilirdim :). En iyisi güçlendirme evresine geçelim dedik. Halen ve eskisi gibi sıkı sıkıya bağlıyız diyete. Günde sadece 2 dilim tam tahıllı ekmek, haftada iki gün makarna/pilav, her gün 40 gr peynir, 1 adet meyve ve haftadaki iki öğün istediğimizi yiyebilme hakkımız var. Yine sınırsız kahve/çay/diyet içecek ve zorunlu yürüyüş (min. 20dk) + günde 2 yemek kaşığı yulaf kepeği de diyete dahil.

Hiç yorum yok: